Momenteel zijn er geen storingen in ons netwerk of op onze servers bekent.
Dit probleem kan optreden als u meerdere malen foutief heeft ingelogd op bv. uw e-mail of ftp account, waardoor u enkel nog een blanco webpagina zal zien als u uw eigen website wilt bekijken, of uw mail wilt ophalen.
Onze actieve firewalls herkennen deze foute inlog pogingen als een hackpoging, en zullen dan het betreffende IP adres blokkeren voor toegang tot de server waar uw account actief is, echter andere bezoekers zullen gewoon toegang blijven houden.
Uw e-mail adressen en website zullen verder gewoon werken en zichtbaar zijn voor iedereen behalve voor het geblokte IP adres.
Stuur in dit geval uw IP nummer aan ons door per e-mail, waarna wij uw IP weer kunnen vrijgeven in onze firewalls.
U kunt uw IP adres vinden door bv. deze website te bezoeken http://www.watismijnip.nl
Als u problemen ervaart met het verzenden van email via onze servers, dan heeft u hoogstwaarschijnlijk een poort 25 blokkade bij uw internet provider. Gebruik in eerste instantie altijd het uitgaande mail (SMTP) adres van uw eigen internet provider. Enkele voorbeelden hiervan zijn:
- smtp.12move.nl | - mail.solcon.nl |
- smtp.euronet.nl | - smtp.upcmail.nl |
- smtp.hccnet.nl | - smtp.xs4all.nl |
- mail.kpnmail.nl | - mail.zeelandnet.nl |
Indien u toch via onze servers uw e-mail wilt versturen, stel dan poort 587 in als SMTP poort in uw email programma. Tevens dient u zich ook met uw gebruikersnaam en wachtwoord aan te melden om e-mail te kunnen versturen via onze servers, om zo ook misbruik van onze servers te voorkomen.